Julafton!!

Igår var det julafton och den började, som vanligt, hemma hos farmor i Skara där jag åt god julmat och fick mina julklappar från pappa, Natalie och farmor. Sedan åkte jag och min lillebror Hannes till mamma, Tommy, mormor, morfar och våran storebror Viktor och åt lite mer julmat och fick ännu mer julklappar. I år hade jag inte önskat mig så mycket, förutom en kamera, så det blev väll inte jättemycket julklappar, men tillräckligt.

Sedan fortsatte vi julfirandet hos mina sysslingar=)

Helt enkelt: en traditionell julafton á la Alva.


Första bilden med min nya kamera


Mina julklappar från mammas släkt+kameran som jag tar kort med


Hannes julklappar till vänster, mina till höger
Vilken hög är störst?


Kommentarer
Postat av: linnea

Goood juul!

2008-12-25 @ 16:44:06
URL: http://neuuus.blogg.se/
Postat av: frida

Du är anmäld för djurplågeri, då det har kommit in information om att du sitter på din mus. kom ihåg att alla djur kräver luft och regelbunden motion...!

2008-12-25 @ 16:56:23
URL: http://fridaahs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0