Bilder

Nu kan jag lägga in bilder igen!!!
Kommer från jullovet och frammåt...


Spleade lite kort med Maja och Frida=)



Nathalie och Frida på Emmys kalas


Min ursöta lillebror Leo<3











Och så har jag åkt skridskor=)


Se upp för Maja, hon är grym på skridskor!


Haha, Frida min lilla gullunge<3


Nu ska jag gå och göra milkshake åt min andra lillebror Hannes, 13år, som bröt tummen när vi åkte skidor och gick med det utan att veta något i en vecka och fick sedan operera sig PLUS att han har opererat bort en tand som satt i gommen.... Stackaren, två operationen på fyra dagar<3

Ansökan till gymnasiet

Jag vet, det var ett tag sedan, man jag har ju haft så mycket i skolan... plus att min mormor och morfar har varit "barnvakt" i en vecka medans mamma och Tommy hade det härligt i Jamaica... så orättvist! Varför får inte jag följa med?!

Nu känns det väldigt bra faktiskt, jag har lämnat in vääärldens största arbete i No:n och jag har sökt till gymnasiet. Det ska bli såå spännande att äntligen få välja lite egna kurser och så, men det blir antagligen ännu bättre på universitetet! Längtar redan!

Så här såg mitt val ut:

1, Naturvetenskapsprogrammet, De La Gardiegymnasiet
2, Teknikprogrammet, De La Gardiegymnasiet
3, Samhällsvetenskapsprogrammet, De La Gardiegymnasiet
4, Vänerprogrammet, De La Gardiegymnasiet

Tillbaka i skolan igen...

Så var det tid för att börja skolan igen, trevligt trevligt. Har dock inte blivit en lugn start utan vi har redan väldigt mycket att göra, väldigt väntat faktiskt.

Det har inte hänt så mycket de senaste dagarna, har varit med Maja och Frida lite på stan då jag passade på att köpa Buzz. Det var jättekul, i alla fall när man vann...

Shopping

Igår var jag och shoppade loss i ett köpcentra som heter Marieberg och ligger strax utanför Örebro. De hade väääärldens rea i vissa butiker, och jag tänkte shoppa loss där för mina julklappspengar men när min lillebror ville in i någon teknikaffär såg jag vad jag egentligen ville ha, buzzkontroller och ett buzzspel till ps2! Tyvärr var det slut nästan överallt, så jag köpte lite kläder istället=)
Jag hittade en stickad tröja på Gina Tricot, ett linne och en kjol på MQ och en tubtopp från the wear it company.

Nu ska jag gå och passa min lillebror Leo så han inte går och äter upp dammråttor eller något annat som man inte ska ha i magen.


Kvar....

Japp, jag är fortfarande kvar i Örebro. Nu när Maja äntligen har kommit hem vill jag ju prata med henne (och det duger inte med telefonen!)...
 
Men jag har upplevt en jättehärlig grej, nämligen riktig kyla! Jag älskar när det är kallt, men har dessvärre aldrig  upplevt mer än 4-5 minusgrader, tills idag! Det var -20, fattar du?! -20!!! Inte nog med det, jag gick nästan 3km i denna kylan till affären och tilbaka, men jag tyckte det var härligt och uppfriskande=) Som sagt, jag gillar kyla!=)

Funkar fortfarande inte att ladda upp bilder...

RSS 2.0