GRATTIS MAJA!!!

Idag fyller min kära kompis Maja år, och för att alla ska kunna se hur söt och underbar hon är kommer det lite bilder nu (:

   
                                                          Maja till vänster, Frida till höger
  

Present till Maja

Idag var jag och Emmy ute och köpte present till Maja, tyvärr Maja så tänker jag inte säga vad det var vi köpte men jag hoppas du blir nöjd. Det var lite klurigt att hitta något men sen så löste det sig allt (:

I skolan idag var vi och tittade på dalängens musikklass, vilket inte var så jättekul. Inte så jättebra var de heller.. några var väll okej men de flesta var rättså dåliga...

GRATTIS I FÖRSKOTT MAJA!!

Panik

Jag har panik! Maja fyller år på tisdag och jag och Emmy ska köpa födelsedagspresent till henne, men vi vet inte vad vi ska köpa! Hon ska ner till södra Europa och önskar sig något att ha med sig... Några förslag?


Earth Hour

     
Frida                               Maja                           Emmy

Puuh!

Skolarbetena innlämnade och Majas födelsedag närmar sig, alltså också påsklovet. Ska bli så skönt med lov! Frida den lilla skitungen ska åka till London och lämnar mig, Maja och Emmy här hemma i tråkiga Lidköping. Men vi ska nog lyckas hitta på lite roliga saker ändå(:

Igår var det ju Earth Hour, vilket var lite småmysigt (: Jag, Frida, Emmy och Sara var hemma hos Maja och strax innan timmen började tände vi massor med levandeljus och spelade lite sällskapsspel (: Kommer lite bilder senare, har kameran på nedervåningen...

Majas födelsedag snart...

Ååååh, just nu är det enda roliga i livet att Maja snart fyller år. Vi har haft hur mycket som helst i skolan den här veckan, men nu börjar det bli lite lugnare. Har hunnit med området första världskriget på 2 veckor och då har vi kört ekonomi samtidigt! Heeelt sjukt... Det är ju inte direkt heller så att vi nte hade något i de andra ämnena... Har en jättestor inlämning i NO:n imorgon som jag sitter och finslipar lite... Är det bara jag som inte är klar med arbeten fem dagar innan inlämningsdagen?

Nu ska jag i alla fall ta itu med skolarbetet en gång för alla! Får väll se hur det går...

Fredag och nytt projekt i skolan...

Nu har vi börjat med ett nytt område i skolan, nämlligen ekonomi. Jag tror det skulle kunna vara jätteroligt, ifall vi inte hade haft grupparbete med klassen under oss! Åååh de är ju så osäriösa HELA tiden!!!!

Idag, fredag, ska jag till Maja tillsammans med frida och Emmy och ha sagan om ringen-maraton. Har aldrig sett de filmerna, bara slutet på tredje filmen... Tycker de verkar väldigt läskiga men jag får väll kanske låna något litet gossedjur eller så av Maja som alltid är så snäll (:

Nationella

Shit, jag har panik! Jag missade ett nationellt prov i engelska i fredags! Alltså, jag var hemma och riktigt sjuk så det var väll kanske bra i och för sig att jag inte gick och skrev provet och fick ett dåligt resultat, men nu ska jag ju göra det alldeles själv! Det kommer vara jättejobbigt ju! Ååååh!

Lördag

I lördags (igår...) var jag och Maja hos Frida och tittade på melodifetstivalen. Jag fattar inte att snälla-låten gick vidare! Hatar den, och henne! Däremot tyckte jag att star pilots och BWO var bra.

Efter melodifestivalen tittade vi på två filmer, just like heaven och någon med Ashley Tisdale. Just like heaven var jättebra, men den andra var liiiite b...


RSS 2.0