Nyårsafton!

Idag är det nyårsafton, och det känns sååå skönt! All julstress är borta och man kan bara ta det lugnt ett litet tag (tills man börjar oroa sig för att kompisarna har jobbat jättemycket hemma över lovet och börjar med skolarbet liiiite tidigare än man planerat)...

I mellandagarna har jag:

Varit bortbjuden till släktingar
Finns det något härligare än en trevlig kväll med de närmsta släktingarna med god mat och härligt småprat?
Det tycker inte jag i alla fall=)

Varit på stan
Japp, med Frida för att köpa present till Emmy=)

Träffat Maja innan hon åkte bort
Så sorgligt det kan bli på julen ändå, att skiljas från sina vänner är aldrig kul. Men kul hade i alla fall jag, Maja och Frida när vi spelade kort.

Varit på pyamasparty!!!
Lilla Emmy som fyllde år i augusti har nu haft sin lilla trevliga fest. Mycket singstar blev det=)

Åkt upp till Örebro
Japp, jag firar nyår i Örebro. Det är nämligen så att min pappas "fästmö" bor i Örebro... kul är det i alla fall att träffa min lillebror Leonardo (jag vet, lite skumt namn) som nyss fyllt ett år.


Funkar inte att lägga in bilder, återkommer med de härliga underverken som är tagna med en konstruktion gjord av människan, är inte det fantastiskt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ju alltid ringa till proffset och fråga hur man gör!

2008-12-31 @ 13:46:36
URL: http://fridaahs.webblogg.se/
Postat av: Alva

Haha, eller så vet jag hur jag gör bara att det inte funkar:P

2009-01-04 @ 20:27:27
URL: http://halvaalva.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0