Sagan om konungens återkomst

Igår började jag dagen med att gå på stan med Frida och Maja. Jag hittade en jättefin baddräkt med Maja och Fridas hjälp och så köpte jag ett bälte och en brun utan sol (måste ju börja jobba på brännan lite nu när det är solsken ute).  Åt även årets första glass (: Sedan åkte Maja hem men jag och Frida åkte hem till mig och började förbereda lite inför kvällen...

Men för att orka förbereda lit måste man ju äta så jag och Frida åkte till mcDonalds. Jag och Frida hade lite komunikationsproblem den dagen... först när vi åkte från mcDonalds sa jag sväng till vänster och pekade med handen men Frida cyklade rakt fram så vi var nära på att ramla. Sen när vi kom till mataffären och vi skulle svänga sa FRida sväng till vänster och jag svängde, problemet var bara att hon inte gjorde det... Kunde slutat illa det där...

Senare hade jag Emmy och Frida en liten överasknings uppvaktning för Maja. Jag och Frida gjorde en tårta som inte blev jättevacker direkt... men glad blev Maja ändå (:

Sen avslutade vi dagen med att titta på sagan om konungens återkomst eftersom vi har tittat på de andra två filmerna de andra helgerna. Jag och Frida som inte sett filmerna innan tyckte de var jättelångtråkiga... men Maja och Emmy gillade de i alla fall (:

Bilder:


Maja kletar glass på FRida (:


Resultatet (:


Här kan man se människans likheter med apan (:


McDonalds


Maja med sin tårta (:


Maja posar i sin nya solhatt (:

Och Frida! Ha det så kul i London (som blir kondom på T9, gjort det misstaget många gånger..)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken härlig dag!

2009-04-05 @ 19:45:42
URL: http://femtonarochokysst.blogg.se/
Postat av: Tobias

hehe jo rätt lite kanske ;)

2009-04-05 @ 20:45:23
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0