Temaredovisning

Idag har vi haft temaredovisning i skolan. I morse frågade jag min lärare vilket tema det var.. känns verkligen som att jag hade hängt med! Not..

Vi hade i alla fall temat miljö och klimat (eller ngt liknande..). Det gick väl bra, men min klass hade inte gjort ngt speciellt direkt... Är väl inte jättekul att vara på skolan på kvällen, men innan jag kom tillbaka till skolan åkte jag, Frida, Emmy och Charlotte till McDonalds och åt lite mellanmål. Bilder kommer senare...

Nu ska jag börja med en matteuppgift som ska vara inne imorgon.. Bra jobbat Alva! Man ska typ skriva om mattematikens betydelse eller mattematiken genom tiderna.. Egentligen är den uppgiften frivillig, men ett måste ifall man vill ha VG eller MVG i slutbetyg, men det vill ju jag (:

Kommentarer
Postat av: Tobias

jag vet, så grymt gött :D MUMS!

2009-04-28 @ 20:18:27
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0