Bilder

Nu kan jag lägga in bilder igen!!!
Kommer från jullovet och frammåt...


Spleade lite kort med Maja och Frida=)



Nathalie och Frida på Emmys kalas


Min ursöta lillebror Leo<3











Och så har jag åkt skridskor=)


Se upp för Maja, hon är grym på skridskor!


Haha, Frida min lilla gullunge<3


Nu ska jag gå och göra milkshake åt min andra lillebror Hannes, 13år, som bröt tummen när vi åkte skidor och gick med det utan att veta något i en vecka och fick sedan operera sig PLUS att han har opererat bort en tand som satt i gommen.... Stackaren, två operationen på fyra dagar<3

Kommentarer
Postat av: frida

vilka snygga bilder det kan bli, om tar bort mig.....

2009-01-28 @ 17:19:23
Postat av: Gösta Johansson

Din lillebror måste ha en väldigt söt pappa :)

2009-02-04 @ 15:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0