Majas födelsedag snart...

Ååååh, just nu är det enda roliga i livet att Maja snart fyller år. Vi har haft hur mycket som helst i skolan den här veckan, men nu börjar det bli lite lugnare. Har hunnit med området första världskriget på 2 veckor och då har vi kört ekonomi samtidigt! Heeelt sjukt... Det är ju inte direkt heller så att vi nte hade något i de andra ämnena... Har en jättestor inlämning i NO:n imorgon som jag sitter och finslipar lite... Är det bara jag som inte är klar med arbeten fem dagar innan inlämningsdagen?

Nu ska jag i alla fall ta itu med skolarbetet en gång för alla! Får väll se hur det går...

Kommentarer
Postat av: fridaaaa

höhö, jag är klar! :D

2009-03-26 @ 17:26:16
Postat av: Alva

Jag vet det Frida, jag vet...

2009-03-27 @ 16:13:53
URL: http://halvaalva.webblogg.se/
Postat av: emmy

haha är det du som glr mååånga bokstäver ;)

2009-03-28 @ 16:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0