Lediga dagar (:

Här kommer vad jag gjorde de lediga dagarna:

Torsdag
Jag Frida Emmy och Emmys kille Erik skulle till skogshyddan men det var så tråkigt så vi åkte in till stan och hade picknick i parken. Sen gick Emmy och Erik och kvar var jag och Frida, uttråkade men inte redo för att dra sig hemåt... så vi cyklade till McDonalds kl 23.00..:P

Fredag

Kmr inte riktigt ihåg.. Tror vi majade lite på förmiddagen och sedan grillade hos Maja.. Ja! Juste.. det var då emmy och Frida lekte fjortisar och låste ute mig och Maja.. så jäkla moget... Åh! Sen tittade vi på twilight, och den var så jäkla bra! Har aldrig sett ngn bättre film! Grät som bara den och kunde verkligen inte sluta! Vi vvar tvungna att stänga av filmen och jag satt säkert och hulkade i 10 minuter! Men bättre film hittar man inte!

Så nu är alla uppe i twilight och läser böckerna. Började i ettan på engelska, men beställde hem alla på svenska istället, tar så lång tid att läsa på engelska.. Nu är det bara att vänta tills de kommer också då!

Lördag
I lördags hände inget kul.. solade och var ute och åt med familjen på ngn fisk-resturang..

Söndag
Jag badade lite med Maja, årets första dopp! Var härligt egentligen, typ 16grader varmt!:D Maja där emot tyckte inte det var lika härligt.. hon gick och frös hela dagen...

Bilder kommer när dhw är slut..:P

Kommentarer
Postat av: Vendela

Svar: Haha ingen orsak, hon kommenterade min blogg och berömde mig så då ville jag bara göra samma sak! :D

Twilight är bäst <3

2009-05-06 @ 09:23:32
URL: http://veida.blogg.se/
Postat av: Anonym

öhh bilder???

2009-05-15 @ 10:18:03
Postat av: frida

daahhhh, bilder??

2009-06-01 @ 22:04:36
URL: http://pieceeofme.blogg.se/
Postat av: Anonym

långt avsnitt....

2009-06-01 @ 22:05:10
Postat av: Anonym

HALLÅ BILDER, VART GÖMMER NI ER???????????????

2009-06-01 @ 22:05:39
Postat av: Anonym

I <3 BILDER, VAR DE NU FINNS.....??

2009-06-01 @ 22:06:10
Postat av: Anonym

BILDER BILDER BILDER BILDER BILDER BILDER BILDER BILDER BILDER BILDER BILDERBILDER BILDER BILDER BILDER BILDER BILDER BILDBILDER BILDER BILDER BILDER BILDER BILDER BILDER ER BILDER BILDER BILDER BILDER BILDER BILDER BILDER BILDER BILDER BILDER BILDER BILDER BILDER BILDERBILDER BILDER BILDER BILDER BILDER BILDER BILDBILDER BILDER BILDER BILDER BILDER BILDER BILDER ER BILDER BILDER BILDER BILDER BILDER BILDER BILDER BILDER BILDER BILDER BILDER BILDER BILDER BILDERBILDER BILDER BILDER BILDER BILDER BILDER BILDBILDER BILDER BILDER BILDER BILDER BILDER BILDER ER BILDER BILDER BILDER ????????????????

2009-06-01 @ 22:07:34
Postat av: Anonym

NU BÖRJAR JAG FÅ GRÅA HÅR..............

2009-06-01 @ 22:08:11
Postat av: Anonym

lipsill! lägg upp bilderna, annars *******!

2009-06-01 @ 22:09:45
Postat av: Anonym

jag gillar din blogg så mycket <3, MEN FÖR FAN KAN VI INTE FÅ SE EN ÄNDA BILD????

2009-06-01 @ 22:10:30
Postat av: maja och emmy ( höhö)

men lilla gumman, har man lovat något ska man följa det. Har du inte kärt dig det i skolan?

2009-06-01 @ 22:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0